A külalakja és a tartalma egyaránt igénytelen, és alapvető helyesírási hibáktól hemzseg – állítják a bukaresti újságírók. Az impresszum szerint megjelenését a Communitas Alapítvány támogatta, kiadója pedig a Petőfi Társaság. Csak a bemutató napján derült ki, hogy egyik szervezet sem tudott a havilapról. Az RMDSZ bukaresti szervezetének elnöke, Budai Richárd saját költségén jelentette meg 2000 példányszámban. Budai Richárd a szövetség fővárosi tanácsosjelöltje, ennek ellenére tagadja, hogy kampánycélt szolgálna a folyóirat.